woensdag 11 juli 2007

Nu zondag (15/07) kan je ons horen op radio 2

Jaja: zondag worden we opgebeld door Conny van Radio 2. In het programma Vragen staat vrij wordt er altijd iemand opgebeld die in het buitenland zit en deze week zullen wij dat zijn. Wie zou dat geregeld hebben?
Het gesprek wordt uitgezonden rond 21.00, maar een dagje na de uitzending is het gesprek nog vele weken te beluisteren op de website van radio 2: www.radio2.be - klikken op programma's, en zo naar "Vragen staat vrij".
Spannend he

9 opmerkingen:

krulle zei

hoi lieverds!

wat HEERLIJK te weten dat we jullie eens live kunnen horen binnenkort!
IK zal alvast luisteren!
Doe je me dan een groetje? ;)

liefs,
Krulle

els zei

Ik wil ook een groetje!

Anoniem zei

Wow Tine, wat een spraakwaterval ben jij! (En zo'n 'gekuist' Vlaams heb ik nog nooit van je gehoord :o)). Het was fijn om jullie zo nog een keer te horen. Vele groetjes!

Anoniem zei

heyla melchie,

Ik beluisterde zonet je radio-optreden, en jij ging als een trein zeg!!! EN amai waar is je westvlaams naartoe?

Haha wel leuk jullie beide te horen zenne,

dikke smakkerd

kas

krulle zei

koekoek!

gisteren niet kunnen luisteren, want 't was mega-druk in de leefgroep (jaja, 'k had de nachtdienst).
Vanmorgen dus eerste werk de pc aangezet om jullie te horen.

ZALIG!
ECHT!

En ik heb mijn groetjes goed ontvangen!
Lief dat je eraan dacht!

kus met krullen

els zei

Aaargh... Mijne computer weigert ook maar één seconde van jullie interview te laten horen. Telkens ik probeer, valt het internet uit. Dus: helemaal naar de garage om de modem een keertje opnieuw op te starten, en dan terug naar boven om nog eens te proberen. Maar na 4 vruchteloze pogingen op 2 verschillende pc's hou ik het vandaag voor bekeken. Maar morgen waag ik een nieuwe poging!

Els die nog hééél wat geduld kan gebruiken -> zie http://elsontdektdewereld.blogspot.com/

Anoniem zei

Hei Tine,

Heel fijn om je eens te horen via de radio! Stel het ginder nog wel en geniet ervan.
Ik volg jullie vanop afstand.

Groeten,
Mien

els zei

Jiihaa!! Ik heb - eindelijk - de groetjes gekregen! Super!!! Zo leuk om jullie nog eens te kunnen horen!

Ik ben ondertussen dan toch nog even op vakantie geweest... Ik begon al te vrezen dat dit mijn saaiste grote vakantie ooit ging worden (en dan is het waarschijnlijk nog mijn laatste ook). Maar mijn zus en haar gezinnetje hadden een huisje gehuurd in een vakantieoord net over de grens in Duitsland, voor 12 personen, mét sauna én bubbelbad! Wat een luxe... En voor zoveel personen; het was dan ook een komen en gaan van familie en vrienden, ook ik ben hen dus voor 4 daagjes gaan vervoegen. Lekker genieten, puffen in de sauna, uitstapjes maken in de streek, samen gezelschapsspelletjes spelen, kleine Lore (de baby) en Luna (de hond) animeren of gewoon zalig nietsdoen... Een hele opkikker!

Benieuwd naar nieuws van jullie!?!

Unknown zei

Yeeeehaa! Ik heb jullie net beluisterd op de radio. Ik wist niet dat Tine zo'n babbeltrein kon opzetten!!!

Echt tof om jullie zo te horen, wat een verrassing.

't amusement op jullie eilandje!

Michaël