zaterdag 19 mei 2007

Tis ik, Tine

Hela mensjes,
danke voor de vele duwtjes in de rug...
uiteindelijk ben ik maar 1 dag (tot donderdagnamiddag) in het ziekenhuis gebleven... beetje zelf mijn ontslag gegeven, maar ze propten mij daar zo vol met vanalles...
dus dan ging ik terug naar het huis waar ik al van maandag plat lag om wat verder plat te liggen... vandaag is eerste keer dat ik trip naar de stad maak (10 minuutjes op motorellla) om ook te voelen wat ik al aankan... khad ook nood aan mailtjes lezen want zo 6 dagen niets doen is ook niet alles...
kvoel me dus al beter, maar tzal nog wel wa tijd vragen! maar ach, we hebben hier tijd he... veel te veel zelfs soms =) jaja, belg zijn he...
we houden jullie op de hoogte,
lieve groet,
tine en mijn verzorger =)

1 opmerking:

Lies zei

Oef! Ik ben blij dat je er terug wat bovenop bent! Zo ziek worden in een vreemd land, doet me toch altijd zo wat huiveren..

Hou je taai hé!
Groetjes, Liesbet