vrijdag 10 augustus 2007

net onslagen...

Piep,

ik ben net ontslagen uit het ziekenhuis... kben blij =)... kmoet wel nog 10 dagen pillen slikken - wat voor mij een grote opgave is want ik ben daar helemaal niet goed in...
en o ja, ook in het ziekenhuis word je eraan herinnerd dat je in de Filippijnen bent... manman... ongelooflijk soms die manier van doen... een voorbeeld: hier in de Filippijnen zijn de mensen zo zo beschaamd op een bepaalde manier... Hoe zich dat in het ziekenhuis vertaald? 1 voorbeeld uit de 100den: Twee verplegers komen binnen (na 3 keer kloppen)... Beiden twijfelen dichter te komen... Dan een aarzelende vraag: Mam, can I check your IV? Met twee gaan ze ernaar toe en ze kunnen niet dichter bij elkaar staan trappelen (zonder te denken dat ze een koppel zijn)... Erna: Thank you mam, Thank you Sir... En dan vlug weg... Grrrr,ik snap dat niet... Precies of ik ze ga opeten...

Nu nog beetje herstellen en er dan weer invliegen... eindelijk want ik ben al een maand niet meer in Libertad geweest... ik mis de mensjes =)

Liefs,
Tine

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Groetjes uit heg Belgenland.
Gelukkig ben je weer beter Tine!
Bert, vanavond start de dodentocht. Kwestie dat je eens herinneringen kan ophalen aan jouw deelname.

Leen

Anoniem zei

Hey tine en bert,
De grote vakantie loopt hier stilletjesaan ten einde en nog steeds geen mooi weer...k Ben nog altijd een beetje jaloers op jullie belevenissen daar! Geniet er nog van!

Joke defieuw