vrijdag 27 april 2007

lekker samen in de bergen

piep,
hier zitten we samen achter het computerscherm in een internetcafe in een van de malls van cagayan de oro. we komen van malaybalay, waar een rituele opening was van een heritage center voor een van de 7 tribes in Bukidnon. Het is een activiteit van berts organisatie maar omdat het iets unieks is ben ik er naartoe gegaan... Het was de moeite (uitgebreid verslag volgt! nu al wat fotos te zien!). Nu gaan we naar Libertad om samen het weekend door te brengen...
tot binnenkort,
tine en bert

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Goed weekend!!!

Ik heb ook goed nieuws: als jullie *eindelijk* terug thuis zijn, kunnen jullie mij komen bezoeken in...

Oeganda! VDOS heeft daar een werkaanbieding voor mij gevonden: een project "to enhance environmental planning and management in the poor suburbs of Kampala" waar ik als Urban Planner in zal meewerken. Ik kan het zelf nog niet geloven dat ik misschien over 1,5 maand in Afrika zal zitten :) Maar ik kijk er superhard naar uit! Nu nog zien dat die thesis daarvoor klaar geraakt...

Els

Anoniem zei

heyhey,

Leuk te horen dat het jullie daar bevalt! :-) en els, ook super om jou nieuwtje hier te lezen :-)
lang leve de wijde wereld!
volgende week stap ik ook tvliegtuig op, en jaaaaa, de thesis is af :-)
geniet er daar nog van!
groetje
Kaat

krulle zei

Tine,

heel erg fijn dat je me een sms'ke stuurde voor mijn verjaardag!
ik was er zo intens gelukkig mee!

lief dat je aan me dacht!