donderdag 25 oktober 2007

happy birthday to me...

Dag mensjes,

al wat jullie me wensten, heb ik gekregen: een heerlijk verse kokosnoot, een mooie verjaardagstaart en een fijn feestje!

Ik wil even met jullie delen hoe mijn Filippijnse verjaardag eruit zag:
0:01 Verjaardag-smsje van mams wekt me...
0:05 Bert zingt mijn eerste happy birthday song van de dag...
1:50 Verjaardag-smsje van janina wekt me opnieuw...
3:00 Verjaardag-smsje van krulle wekt me nog een keer...
5:00 De eerste Filippijntjes zijn wakker en beginnen me te texten...
7:00 Vier meiden komen me wekken met een birthday song...
8:00 Ik geniet van mijn verse kokosnoot...njammie
9:00 - 18:00 Inkopen gaan doen voor het jeugdkamp in Cagayan. Van winkel naar winkel op zoek naar al ons materiaal. Wel een lekkere middagpauze: pizza peperoni =)
18:00 Aankomst in LEF waar heel wat mensen in de weer waren met het klaarmaken van al dat heerlijks... Bovendien was de training hall klaargezet voor de party! Super lief allemaal! Er hing een reuze kaart op het bord waar iedereen een tekstje opschreef. Iedereen zong me een persoonlijke happy birthday karaoke versie. Ze hadden zelf mijn favoriete alcoholische drank voorzien: gin met citroensap. Naar Filippijnse gewoonte was er weer veel te veel eten: vis, kip, varken, rijst, spaghetti, kinilaw, bihon... Maar we konden precies niet snel genoeg eten want iedereen was verlekkerd op de dessert: 2 lekkere taarten en coconut salad... njammie!!!
Rond 22u ging iedereen naar huis, maar met vier zongen we nog even verder... Met een voldaan gevoel en een gedachte aan de vrienden thuis kroop ik iets voor mijn verjaardag eindigde in mijn bedje...

Dank je voor de smsjes, de mailkes en de telefoontjes...
De postbode heeft nog niet zijn best gedaan want er is nog niets toegekomen...

Lieve groet van een 25jarige (help!)
O ja... ik koos als eerste karaoke song What's up van de 4non Blonds: 25 years of my life and still, trying to get up that great big hill of hope (for a destination)...

Mwa, 10e
Meer foto's op de fotopagina!!!
Filmkes volgen...

1 opmerking:

Anoniem zei

Gelukkige verjaardag. Hopelijk kreeg je ook mijn smsje, waarschijnlijk een dagje te laat in Filipijnse tijd?