donderdag 15 november 2007

Van strand naar scherm...

Als ik zo Tines programma voor de komende weken bekijk, ik word er een beetje jaloers van... maar misschien niet voor lang....
De voorbije week was ik weer op post in het KIN kantoor, wat steevast betekent dat ik ettelijke uurtjes achter het PCscherm doorbreng. Dat heeft u waarschijnlijk wel gemerkt aan het aantal berichtjes op onze blog. Maar naast onze blog updaten met tekst en beeld heb ik ook mijn handen vol gehad met een paar computerprobleempjes hier. Nu ben ik geen informaticus maar ik heb een basiskennis, bovendien kan ik lezen en heb toegang tot heel veel informatie via het web. Ook voor het kamp moesten nog een paar zaken afgehandeld worden: het verslag, de financien enzo. Het zijn dingen die moeten gebeuren maar zo heel de tijd achter de PC zitten, daarvoor ben ik niet meteen naar hier gekomen.
Sinds zondagnamiddag zitten Tine en ik ook weer apart. Dat is best wel aanpassen na al die weken samen zijn en samenwerken. Maar dit weekend zien we elkaar al terug want ik zak terug af naar Libertad om aanwezig te zijn bij de activiteit met de jeugd die daar plaatsvindt.
Wat brengen mijn volgende weken nog? Dat vraagt u zich misschien af, wel dat doet ik ook een beetje. Ondertussen zijn er wel veranderingen op komst. Vanaf volgende week trek ik naar Songco om mee nuttig te maken bij Henry op zijn farm. Toen ik hem er over aansprak, was hij erg enthousiast. Hij had meteen heel wat ideeen hoe ik hem zou kunnen helpen, dus hopelijk zullen mijn komende weken ook goed gevuld zijn.
Wat ik er precies ga doen, is nog wat onduidelijk maar mogelijks ga ik educatief materiaal over Henry's farm maken en hem helpen met de planning voor het verder ontwikkelen van ecotoerisme op en rond zijn domein.
Ik kijk er wel naar uit, al was het alleen al voor de omgeving, die zal sowieso een stimulerend effect hebben :-)
U verneemt het hier wel.

blub,
/bert

1 opmerking:

Anoniem zei

[B]NZBsRus.com[/B]
Forget Idle Downloads With NZB Downloads You Can Easily Search HD Movies, Games, MP3s, Software and Download Them @ Blazing Speeds

[URL=http://www.nzbsrus.com][B]Newsgroup Search[/B][/URL]