vrijdag 1 juni 2007

BD ontmoetingsavond

Zoals jullie weten hebben Tine en ik de mogelijkheid om als vrijwilliger in de Filippijnen actief te zijn dankzij Broederlijk Delen.
Misschien vinden jullie het ook wel eens fijn kennis te maken met de organisatie die ons de mogelijkheid geeft om een ervaring op te doen als vrijwilliger in het Zuiden. Of misschien vinden jullie het ook wel leuk om jullie trotsheid, spanning, angsten, vreugdes, vakantieverhalen,... eens uit te wisselen met andere ouders, broers, zussen, vrienden... van vrijwilligers in het Zuiden.
Daarom organiseert Broederlijk Delen een ontmoetingsavond voor al deze mensen op 8 juni 2007 te Brussel (Huidevettersstraat).

Als je interesse hebt, laat vooraf iets weten aan Griet Verstraeten van BD (zie website voor meer info).

groetjes,
/bert

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo Bert en Tine! Leuke site! Heel fijn om te weten wat jullie daar allemaal uitspoken. Een vriendin van mij heeft ook voor Broederlijk Delen gewerkt in Oeganda, dus ben ik wel wat geïnteresseerd, ja. Op school doen we ook altijd wreed ons best om geld in 't bakske te krijgen. Ik moet jullie alleszins veel groeten doen van nonkel Johan Mayeur (u wel bekend). We zaten toevallig online en zo kreeg ik over jullie nog wat te horen. Doe het verder goed daar! Don't let the bad bugs bite... Geniet! Liesbet, Koen en Mathijs PS: ik heb geen webpagina, dus heb ik maar mijn schooltjes website erop gezet...