maandag 10 september 2007

Over halfweg

Ondertussen moeten we de feiten onder ogen zien... ons verblijf als vrijwilligers in de Filippijnen is over de helft. Reeds vijf maanden liggen achter ons, slechts vier hebben we nog te goed. We beseffen maar al te goed dat ook die vier resteerdende maanden voorbij zullen zijn voor we het weten... Maar daar te lang bij stil staan, is natuurlijk tijdverlies en dat hebben we ook niet gedaan. We hebben een nieuwe lading foto's ge-upload en zo kan je zien hoe het er hier in ons dagelijks leven aan toe gaat, wat Tine allemaal uitspookte in het frisse Mahayahay tijdens haar tweede case study (uitgebreider verslag hierover volgt later) en hoe in het afgelegen Inhandig de koffiebonen nog niet oogstrijp bleken. Bovendien zijn er weer mooie kiekjes bij.

Groetjes,
/bert

1 opmerking:

Anoniem zei

heyhey,

moet weer bijlezen, want tis ff druk, ben verhuisd en werk plots als godsdienstleerkracht, even wennen toch wel ;-)
ben ondertussen ook aant aftellen, nog 2 maand en kmga weer vertrekken! mijn project staat zo goed als op poten en de eet-actie vr het goeie doel dit weekend was een succes en vooral, mijn liefje wacht op me ;-)

Wat jullie zeiden over god, best wel grappig, en tegelijk zijn wij eigenlijk de enige ter wereld (alleija, we zijn ook wel me veel, europa en een stukje VS dan) die niet zo denken...tuurlijk slaat het veel, maar langs de andere kant... ergens is het ook net mooi... en dan heb ik het niet over dat geloof soms bepaalde dingen in de wegstaat, maar gewoon, het vertrouwen in de oer-heid er dingen, of hij zeg je dat dan...
veel plezier nog!

Groetje
Kaat